ارتباط تله‏ پاتیک با حیوانات 

Animal PSI  ارتباط تله‏ پاتیک با حیوانات                                

حیوانات قادر هستند نیت‏ ها، احساسات، تصاویر و یا افکار ما را که در پس کلماتمان نهفته است دریافت کنند.
در عصر حاضر، اکثر مردم نیاز به ارتباط با سایر موجودات زنده را درک کرده‏ اند و ارتباط میان انسان‏ها و حیوانات معنا و لزوم بیشتری یافته است. ما می‏توانیم چیزهای زیادی از حیوانات بیاموزیم و از آنها یاد بگیریم که چگونه با نظم و تعادل در زمین زندگی کنیم. کسانی که عاشق حیوانات هستند، ارتباط تله ‏پاتیک مستقیم با حیوانات را باعث بالا رفتن میزان فهم و درک، لذت برقراری یک ارتباط خارق‏ العاده و داشتن همراهی خوب در زندگی خود می‏دانند.
ارتباط تله ‏پاتیکی، انتقال و ارسال مستقیم احساسات و عواطف، افکار و تصاویر ذهنی از فاصله می‏باشد.حیوانات علاوه بر اینکه از طریق رفتارهای بدنی و زبان‏های پیچیده خود باهم ارتباط برقرار می‏کنند، قادرند ارتباطی تله‏ پاتیک در میان خود و یا با انسان‏ها ایجاد نمایند. انسان‏ها در زندگی اجتماعی عموماً از زبان شفاهی و لفظی برای انتقال افکار و احساسات خود استفاده می‏کنند، این در حالی است که ما انسان‏ها با توانایی‏های تله‏ پاتیکی زاده می‏شویم ولی زمانی که زبان‏های گفتاری را می ‏آموزیم، توانایی تله‏ پاتیکی خود را فراموش می‏کنیم یعنی این توانایی در همان کودکی از بین می‏رود. ولی با عشق ‏ورزی به حیوانات و داشتن تمایل به آموختن مجدد این توانایی، می‏توانیم ارتباط تله ‏پاتیکی را با حیوانات برقرار کنیم.
کلمه “Animal” (حیوان)، از ریشه یونانی “Anima” گرفته شده که به معنی سرچشمه زندگی، هوا، نفس، روح و موجود زنده است. با شناخت هستی و ماهیت روحی حیوانات می‏توان تبادلات تله‏ پاتیکی آنها را راحت‏تر درک کرد. حیوانات قادر هستند نیت‏ ها، احساسات، تصاویر و یا افکار ما را که در پس کلماتمان نهفته است دریافت کنند، در حالی که آنها هیچ چیزی از کلامی که می‏گوییم نمی‏فهمند.
محققان متخصص در زمینه فراروانشناسی حیوانات اعتقاد دارند که ما قادر هستیم ارتباط تله‏پاتیکی با معنایی با حیوانات خود داشته باشیم. یکی از محققان معتقد است که تله ‏پاتی بین حیوانات و انسان‏ها با تله‏ پاتی بین انسان‏ها متفاوت نیست.
یکی از رموز مؤثر در ارتباط برقرار کردن با طبیعت، پاکسازی درون، چه از نظر ذهنی و چه از نظر احساسی است. برای برقراری ارتباط، با قلب خود بشنوید، با احساساتتان صحبت کنید و اطمینان داشته باشید که می‏توانید در ذهن خود تصویری از آنچه دوست دارید ترسیم نمایید و احساسات و عواطف خود را قلباً برایشان بفرستید. اگر قصدتان این باشد که پیام به آنها برسد این اتفاق حتماً رخ خواهد داد.
اساس ارتباط برقرار کردن با حیوانات در چند نکته خلاصه می‏شود؛ آرام، ساکت و پذیرا باشید. اگر این حالت چنان در شما قوی باشد که ارتباط برقرار شود، پیام‏ها ارسال و دریافت خواهد شد.

 نکاتی در بالا بردن ارتباط تله ‏پاتیکی با حیوانات
 ۱- به حیوانات احترام بگذاریم، با اینکه آنها از نظر شکل فیزیکی متفاوت هستند ولی از نظر پتانسیل و ماهیت وجودی و روحی، شبیه ما انسان‏ها هستند.
۲- در صورتیکه دیدگاه ما این باشد که حیوانات از نظر هوش، قدرت تفکر و سایر ماهیت‏ها از انسان‏ها پست‏ترند، این نگرش، ما را از امکان ارتباط با حیوانات دور می‏کند. ما باید آنها را موجوداتی باهوش بدانیم و بگذاریم خودشان را برای ما بیان کنند. به این شکل ارتباط مان قوی‏تر شده و افزایش می‏یابد.
۳- با تحسین کیفیات روحی حیوانات مثل عشق، ایثار، قدردانی، وفاداری، عدم خودخواهی و خودبینی، هوش و… کل ارتباط مان با حیوانات تغییر می‏یابد.
۴- پذیرا و متواضع باشیم و بگذاریم حیوانات به ما چیزهایی بیاموزند.

آیا حیوانات دارای قابلیت‏ های روحی-روانی هستند و یا اینکه تنها از نظر حسی در سطح بالایی قرار دارند؟

“روپرت شلدریک”(۱) نظریه ‏پرداز معاصر و نویسنده کتاب “سگانی که می‏دانند صاحبانشان چه موقع به خانه می‏ آیند”، اعتقاد دارد که حیوانات هم دارای همان توانایی‏های انسان‏ها می‏باشند اما آنها را به فراموشی سپرده‏اند. وی ادراکات مربوط به حیوانات را به سه مقوله اصلی تقسیم بندی کرده است:
۱- تله‏ پاتی: ارتباط روحی که برخی از حیوانات با صاحبان خود برقرار می‏کنند. با استفاده از این توانایی، حیوانات به طور مثال از محل زندگی صاحبان خود مطلع می‏شوند.
۲- حس جهت ‏یابی: این توانایی در مورد برخی از حیوانات برای ارتباط با صاحبانشان وجود دارد. کبوترها مثال خوبی برای این موضوع هستند که در مسافرت‏های طولانی، واقعاً قدرتمند عمل می‏کنند.
۳- پیش‏گویی: بعضی از حیوانات توانایی و قدرت تشخیص و پیشگویی وقایعی مانند زلزله را دارند.

 نمونه‏ هایی از رابطه تله پاتیک حیوانات:
  شخصی میگوید: “من ۳ سگ راهنما دارم که حالات و احساسات همگی آنها با وضعیت روحی و روانی من تغییر می‏کند. مثلاً اگر من خسته باشم، آنها نیز چنین حالاتی دارند، اگر خوشحال باشم آنها هم، چنین احساسی را منعکس می‏کنند”.
شخصی دیگر میگوید که گربه‏اش احساس مرگ و زندگی را می‏فهمد. او می‏گوید: “به همراه گربه‏ام “بوُ” در یک آپارتمان زندگی می‏کردم. هر وقت به منزل می‏ آمدم “بوُ” را پشت در می‏دیدم که منتظر من است.
برای صرفه جویی مالی تصمیم گرفتم دو ماه را با چند نفر از دوستانم زندگی کنم. آنها می‏گفتند زمانی که وقت برگشتن من از سرکار می‏رسد “بوُ”، به لب پنجره یا جلوی در می‏آید. با اینکه زمان برگشتن من بین ۲تا۵ ساعت تفاوت داشت “بوُ” همیشه می‏فهمید که من چه وقت برمی‏گردم.
جولای گذشته “بوُ” ناگهان فوت کرد. سه روز قبل از مرگش، می‏خواست که به آغوشم بیاید؛ در صورتی که او هیچ‏گاه از این کارها نمی‏کرد و این رفتارش برایم عجیب بود. پس از مرگش، احساس کردم که می‏دانسته زمان مرگش فرا رسیده است.
یک گربه خانگی، همیشه در زمان بازگشت صاحبش از محل کار، به کنار پنجره می‏رود.
سگ‏ها، معمولاً قبل از آنکه تلفن زنگ بزند، پارس می‏کند.
یک طوطی سخنگو، چیزهایی را به زبان می‏آورد که صاحبش درباره آنها فکر میکند.

منبع:
اینترنت

پی ‏نوشت:
۱-Rupert scheldrick