تاثیرگذاری ذهن بر ماده

water_drop_v2

بخش دوم: تاثیرگذاری ذهن بر ماده (انرژی‏زایی)

  هوشیاری آب                                             Consious Water

این آب زنده است و پیام‏های ذهنی ما را دریافت می‏کند و عکس‏العمل نشان می‏دهد.
بشر طی چندین قرن سعی در جدایی علم از معنویت داشته است. تمامی مذاهب و مکاتب معنوی، دوستی و محبت، نیت پاک، قصد رشد و تعالی را به بشر توصیه کرده‏اند و سرنوشت او را منتج از نیات، افکار و اعمال وی دانسته‏اند، تا بدانجا که بزرگان گفته‏اند : “انسان همان است که
می‏ اندیشد”.
این مقاله به تأثیر و قدرت اندیشه، کلام، قصد و نیت، عشق و محبت، نیایش و دعا بر روی کریستال‏های آب می‏پردازد و گوشه‏ای از شگفتی‏ها و اسرار و انوار الهی را به نمایش می‏گذارد.
“ماسارو اموتو”(۱) متولد ژوئیه ۱۹۴۳ و فارغ‏التحصیل رشته علوم انسانی و دارای درجه دکترا در رشته “درمان غیرمتعارف”(۲) از دانشگاه بین‏المللی است. او پس از آشنایی با نظریه آب دکتر “لی لورنزن”(۳) محقق آمریکایی، به این نظریه علاقمند شد و به تحقیق در این زمینه ادامه داد. وی بعد از بررسی‏های بسیار متوجه شد که کریستال‏های یخ بهترین حالت برای آزمایش‏هایش هستند زیرا یکی از ویژگی‏های آب این است که طبیعت واقعی خودش را در حالت انجماد بهتر از سایر حالات نشان می‏دهد.
“اموتو” تحقیقات گسترده‏ای درباره تأثیر کلام، عقاید و احساسات بر مولکول‏های آب انجام داده است. آزمایشات وی بالغ بر ۱۰۰۰۰ نمونه می‏باشد. نتایج آزمایشات نشان می‏دهد که کریستال آب با توجه به احساسات و افکار انسان شکل‏های مختلفی پیدا می‏کند. او مشاهده کرد که تغییرات در اشکال کریستال‏های آب تحت تأثیرات گوناگون بسیار جالب است.
“ماسارو اموتو” پس از تحقیقات چند ساله خود در این زمینه، کتاب “پیام آب”(۴) را در دو جلد به رشته تحریر درآورد. به همراه این کتاب فیلمی با نام “آب همه چیز را می‏داند” نیز تهیه شده است.
در این کتاب تصاویری واقعی از کریستال‏های آب گرفته شده است که در ادامه متن بخشی از این تصاویر همراه با توضیحات آن آورده می‏شود.

تصویر (۱) یک نمونه کریستال منجمد آب را نشان می‏دهد. این کریستال یخی مربوط به “سد فوجی‏وارا” در ژاپن است. این کریستال یخی، کدر رنگ است و شفافیت لازم را ندارد و از شکل متقارن و منظم خود خارج شده است.

تصویر ۱
بعد از برگزاری مراسم نیایش و دعایی که در کنار سد برگزار گردید، از کریستال‏های یخ زده آب مجدداً عکس برداری شد. در تصویر (۲) همانطور که دیده می‏شود کریستال کدر و غیر منظم به کریستالی سفید ، شفاف و شش ضلعی تبدیل شده که نشان دهنده تأثیر دعا و تغییر حالت کریستال است.

تصویر ۲
تصویر (۳) نیز بعد از مراسم نیایش از قطرات یخ زده آب “سد فوجی وارا” گرفته شده است. طبق اظهارات “اموتو” این نمونه در میان ۱۰۰۰۰ نمونه متفاوت بوده زیرا این کریستال هفت ضلعی است.

تصویر ۳
عکس‏هایی از قطرات تقطیر شده آب گرفته شده است که نشان می‏دهد نمونه‏های متفاوت از آب تقطیر شده، شکل‏های مختلفی دارند ولی هیچ کدامشان کریستالی نیستند. تصویر (۴) یکی از این تصاویر است. برای بررسی وضعیت گوناگون آب، قطرات تقطیر شده را در بطری‏هایی ریختند و بر روی بطری‏ها نام افراد و یا عباراتی زیبا نوشتند. در مواردی هم موسیقی‏های زیبا و بوی گل در هوا پخش کردند.

تصویر ۴
برای مثال، عبارت “متشکرم” را به زبان‏های مختلف، از جمله ژاپنی و انگلیسی روی بطری‏ها نوشتند. اتفاق بسیار جالب این بود با تغییر زبان عبارت “متشکرم”، شکل کریستال قطرات آب نیز تغییر کرد. “اموتو” طی بررسی‏های خود بر روی کریستال‏های آب به نتایج جالبی رسید:

شکل ساختاری کریستال‏های آب مناطق کوهستانی که هوای تمیزی دارند، بسیار زیبا و کاملا کریستالی است، در حالیکه شکل کریستال‏های آب مناطق آلوده و آب‏های راکد تغییر شکل یافته است.
اگر آب تقطیر شده را در معرض موسیقی کلاسیک قرار دهید، شکل متقارن و کریستالی کامل پیدا می‏کند.
با نوشتن عباراتی مثل “متشکرم” بر روی بطری آب، شکل کریستال‏های آب همانند کریستال‏هایی می‏شود که در مجاورت موسیقی قرار گرفته‏اند.

تصویر ۵
در صورتی که در مجاورت کریستال‏های آب موسیقی “راک” یا “هِیوی متال” نواخته شود، گویی کریستال‏ها بمباران شده‏اند. افکار و احساسات منفی هم باعث بی‏نظمی کریستال‏های آب شده و آنها را از حالت متقارن و زیبا خود خارج می‏کند. تصویر ۶ مربوط به کریستالی است که بر روی بطری آن نام هیتلر را نوشته بودند.

تصویر ۶
زمانی که در مجاورت کریستال‏های آب گل‏های معطر باشد، کریستال‏های آب تمایل پیدا می‏کنند که به شکل همان گل درآیند.)تصویر ۷)

تصویر ۷
تصویر ۸ مربوط به کریستالی است که بر روی بطری آن عبارت “تو احمق هستی” را نوشته بودند. این تصویر بسیار شبیه تصویر کریستال آبی است که در مجاورتش موسیقی “هیوی متال” پخش شده بود.

تصویر ۸
بر روی بطری‏های آب عبارات دیگری را هم امتحان کردند، مثلاً عبارت “بیایید این کار را انجام دهیم” با عبارت “این کار را بکن” متفاوت بود. در اولی کریستال‏های آب شکل کریستالی خود را حفظ کرده بودند ولی در دومی اصلاً کریستالی نبودند.

گاهی اوقات نتایج دعا و نیایش و افکار بلافاصله دیده نمی‏شوند و گاهی هم تغییرات، مولکولی هستند و با چشم دیده نمی‏شوند؛ اما به هر حال آزمایشات ثابت کرده‏اند که تغییرات مذکور وجود دارند.

 حافظه آب

تحقیقات “ژاک بنه ویست”(۵) متخصص آلرژی فرانسوی نشان می‏دهد که آب دارای “حافظه” است و می‏تواند اطلاعات را ذخیره و منتقل کند. “بنه ویست” اساس توانایی ذخیره اطلاعات را در این واقعیت می‏داند که مولکول‏های آب می‏توانند در هر ثانیه چندین میلیون شکل مختلف به خود بگیرند ؛ از جمله می‏توانند به شکل مارپیچی حلزونی درآیند که مداری الکترومغناطیسی متشکل از پروتون‏هابر روی اتم‏های اکسیژن می‏سازد.

این ویژگی‏ها سبب شده است که آب یکی از واسطه‏های مناسب برای انتقال اثر زیست – روان جنبشی(۶) باشد. این مسئله در دهه ۱۹۶۰ در مطالعات درمان‏گر مجارستانی “اسکار استبانی”(۷) نشان داده شده است. وی در آزمایشی با نیروی قصد و نیت نه تنها توانست اثر زیان بار محلول آب و نمک را بر روی گیاهان از بین ببرد بلکه باعث رشد قابل توجه آنها نیز شد.(۸)

 حرف آخر

همان طوری که می‏دانید ۷۰ درصد بدن انسان از آب تشکیل شده و همچنین ۷۰ درصد کره زمین را هم آب پوشانده است. این آب زنده است و پیام‏های ذهنی ما را دریافت می‏کند و عکس‏العمل نشان می‏دهد. ما چه باور کنیم و چه باور نکنیم افکار، احساسات، نیات و قصدهای‏مان خودآگاهی ما می‏باشند و بر کالبد جسمی و حالات روانی، و بر شرایط زندگی ما و دیگران تأثیرگذارند.

پی ‏نوشت:
۱-Masaru Emoto
۲-Alternative Medicines
۳-Lee Lorenzon
۴-Messages From Wather
۵-Jacques Benevist
۶- Bio-Psychokinesis تأثیرگذاری روانی بر روی موجودات زنده
۷-Oscar Estebany
۸- برای اطلاعات بیشتر به کتاب پدیده‏های انرژی‏زایی و ردیابی نشانه‏های روح‏زایی، مجری طرح: مرکز تحقیقات و مطالعات انرژی‏زایی و روح‏زایی، نشر حم، ۱۳۸۲ مراجعه نمایید.