موسسات و نشریات

معرفی موسسات
از جمله موسسات و تشکل‌های زیرمجموعه انجمن ام و ما می‌توان به موسسه علم موفقیت، موسسه فرهنگی اوامر یاسین، گروه پژوهشی مدیریت حرفه‌ای، انجمن حرفه‌ای متفکران و محققان و انجمن جبهه طبیعت اشاره کرد که هر کدام به تنهایی دهها هزار عضو مشتاق و علاقمند دارند.

انجمن حرفه‌ای متفکران و محققان
سال تأسیس: ۱۳۸۲
اهداف:

گسترش هماهنگ و هدفمند آموزشهای تفکری با هدف ارتقاء هوشمندی و هوشیاری در سطح جامعه
ارائه راهکارهای عملی در جهت توانمندسازی ذهنی و تفکری برای افزایش آگاهی در مواجهه با مسائل و مسئولیتهای پیش رو و ایجاد زمینه‌های عملی و کاربردی جهت تجربه اندوزی در این حوزه‌ها در سطح عموم
کمک به مردم برای هویت یابی، ترسیم و دستیابی به هویتی مبتنی بر ارزش‌های معنوی
ایجاد محیطی برای تعامل و تلاقی صاحبنظران و ایجاد هم افزایی و کمک به جریان یافتن ایده‌های خلاق
ایجاد زمینه مناسب برای طرح سوالات اساسی صاحبان تفکر و اندیشه
ارائه الگوهای کاربردی برای راه‌اندازی کانون‌های تفکر و هسته‌های تفکری

انجمن جبهه طبیعت
سال تأسیس: ۱۳۷۷
اهداف:

گسترش فرهنگ طبیعت دوستی و ارتباط با طبیعت
حفاظت از طبیعت و جلوگیری از تخریب آن
تحقیق و مطالعه (در موضوعات عمدتاً روان‏شناختی و معنویت‏گرایانه مرتبط با طبیعت)
مقابله با تخریب‏کنندگان و دشمنان طبیعت

موسسه اوامر یاسین
سال تأسیس: ۱۳۷۹
اهداف:

آگاهی بخشی از طریق ارتقاء سطح کمی و کیفی آگاهی و دانش و بینش و فرهنگ عمومی
تحقیق و پژوهش فرهنگی
ترجمه غیر رسمی متون و کتاب‌ها به زبان‌های خارجی و بالعکس
انجام مطالعات و تحقیقات فرهنگی در موضوعات مرتبط با اهداف
انجام فعالیت‌های انتشاراتی و تاسیس و اداره مرکز نشر به منظور انتشار کتب، نشریات، جزوات، مطبوعات و غیره با اخذ مجوزهای لازم.

موسسه علم موفقیت
سال تأسیس: ۱۳۷۶
اهداف:

ترویج شیوه تفکر متعالی از طریق تحقیق و مطالعه علوم انسانی
تحقیق و مطالعه روش‌های دستیابی به آرامش درونی و مقابله با فشارهای روانی از طریق علوم کلاسیک و الهی
احیای ارزش‌های متعالی از طریق تحقیق، مطالعه و مقایسه علوم انسانی و الهی
احیای توجه و ارتباط با خداوند از طریق تحقیق و مطالعه علوم انسانی و الهی
تحقیق و مطالعه علوم مختلف و تشریح یگانگی آنها

گروه پژوهشی مدیریت حرفه‌ای
هدف محوری: افزایش هماهنگ و هدفمند تفکر و هوشیاری از طریق آموزش و پژوهش در زمینه تفکر عملی و عقلانیت کاربردی

معرفی نشریات

نشریه «هنر زندگی متعالی»

پیشینه و اهداف: این نشریه در سال ۱۳۸۱ با هدف تحقق حقیقت گرایی در همه ابعاد زندگی، شکل گرفت. تلاش تهیه کنندگان این بود که چشمها و گوشها را با بیان‌های گوناگونی از حقیقت آشنا کنند و البته پیش از همه چیز ریشه راستین تعالیم الهی – که کلام خداست – را مبنای این حرکت قرار دارند.

موضوعات: روش‌های تفکر و تصمیم گیری، معرفی و نقد جریان‌های باطنی و معنوی در عصر حاضر، تکنولوژی‌های فراروانی.

نشریه «هنرهای زیستن»

پیشینه و اهداف: هنرهای زیستن که توسط جمعی جوان که غالباً دانشجویان و محققانی در رشته‌های مختلف بودند در سال ۱۳۸۲ شکل گرفت، سعی داشت به ارائه دیدگاهها و روشهایی صحیح در جنبه‌های مختلف زندگی بپردازد و به راستی نشریه‌ای درباره هنرمندانه زیستن باشد و چاپ ۷ شماره با کیفیت، پرمحتوا و متفاوت، گویای موفقیتی چشمگیر در راستای تحقق این هدف بود.

موضوعات: فنون زیستن، خاطرات و تجربیات فوق العاده و مستند، رازها و شگفتیهای طبیعت و حیات وحش، روان درمانی عملی، درمان با عرفان، بیماریهای شایع و درمان مؤثر، روشهای جوان ماندن و سالم زیستن و عمر نوح آسا، اسرار عاشقانه و روابط همسرانه، هنر یادگیری، رؤیاها و افسانه‌های ملل؛ حکایت و داستان از زندگی بزرگان، دروغ شناسی، مصاحبه‌های استثنایی.

نشریه «علوم باطنی»

پیشینه و اهداف: نشریه علوم باطنی، با توجه به امکان ابتلا به جریانات عموماً مسموم معنوی و باطن گرایانه، که می‌تواند بسیار خطرساز باشد (از سال ۱۳۸۳) سعی نمود با معرفی وجهه راستین علوم باطنی امکان تشخیص جریانات راستین از ناراستین را برای علاقمندان فراهم کند و بینش کامل و دقیقی نسبت به علوم باطنی ارائه دهد. این نشریه با بهره گیری از همکاری محققان برجسته در زمینه‌های مربوطه، به زودی توانست به اصلی ترین و معتبرترین نشریه در زمینه علوم باطنی و متافیزیک در ایران و آسیا تبدیل شود و مخاطبان بسیاری را از دانشگاهیان تا پژوهشگران و علاقمندان، به خود جلب نماید. پرداختن به شناخت و بکارگیری توانایی‌های باطنی و فن آوری‌های  ذهنی، تازه ترین پژوهشها در علوم روحی و متافیزیک (پاراسایکولوژی و سایکوتکنولوژی و …) از جمله زمینه‌های اصلی نشریه علوم باطنی بود. این نشریه در طی مدت کوتاه فعالیت خود با پرداختن به جدیدترین و مهمترین مباحث علوم باطنی، به شکلی واقع گرایانه، علمی و خالی از خرافات یا بزرگنمایی‌های رایج، جایگاه مطرح ترین نشریه در زمینه‌های مشابه را کسب کرد.

موضوعات: مکاتب باطنی، روشهای جنگ روانی، روشهای درمان نامتعارف و شفابخشی، هنر رویابینی، گزارشات مستند از اعمال خارق العاده بزرگان، کنترل ذهن، انرژی‌زایی، کنترل و انتقال انرژی، تفکر باطنی، مبارز باطنی، نتیجه آخرین تحقیقات فراروانی.

نشریه «علم موفقیت»

کاربردی ترین نشریه در زمینه روانشناسی، دانش تفکر، علم موفقیت و گسترش بینش معنوی

پیشینه و اهداف: نشریه علم موفقیت، با هدف ارائه روش‌های علمی و عملی موفقیت برای نشان دادن مسیری مطمئن در میان نشریات زرد در این موضوعات، در سال ۱۳۸۲ پا به عرصه نهاد و با ارائه دیدگاههای عملی و  ریشه دار در موضوعات ضروری از جمله ازدواج، روابط، کلام مؤثر و رفتار هماهنگ و … خیلی زود توانست تفاوت خود را با نشریات مشابه به اثبات برساند و عنوان غرفه برتر نشریات پژوهشی را در نمایشگاه سال ۱۳۸۳ به خود اختصاص دهد.

موضوعات: مطالب آگاهی بخش پیرامون علم موفقیت، جدیدترین فنون موفقیت، روانشناسی کاربردی، روش‌های تفکر موفقیت آمیز و تفکر به بیان ساده، معرفی معلمان موفقیت، بررسی زوایای پنهان و آشکار ازدواج از نگاهی نو و عمیق، رفتار در خانواده، روانشناسی مدرن، قدرت کلام، اصول موفق زیستن و…

نشریه «حرکت دهندگان»

پیشینه و اهداف: نشریه حرکت دهندگان در سال ۱۳۸۳ توسط جمعی از مهندسان و مدیران پژوهشگر و محقق و با هدف نهادینه کردن فرهنگ تفکر در سطح کشور و بخصوص در میان قشر مدیران پا به عرصه نهاد و تنها پس از چاپ اولین شماره، مخاطبان بسیاری از مدیران سطح بالای کشور را به خود اختصاص داد اما متاسفانه پس از چاپ سه شماره و به بهانه «شائبه اهانت به رهبری» و به دلیل واقعی ارتباط با معلم بزرگ تفکر (که بسیاری مسئولین به شکل غیررسمی به آن اشاره کردند) تعطیل شد! این نشریه که به عنوان اولین نشریه تخصصی در زمینه دانش تفکر در کشور کار خود را آغاز کرد، بهترین راهکار عملی گسترش هوشمندی، خودآگاهی و هوشیاری را آموزش دانش عملی و کاربردی تفکر می‌دانست و در بسط آن می‌کوشید.

موضوعات: دانش تفکر، تکنیکها و روشهای تفکر، مدیریت، تصمیم‌گیری، برنامه ریزی، معرفی روش‌های تفکری و متفکران برجسته، روشهای جدید حل مسئله، جدیدترین اخبار- تحلیلهای سیاسی در مورد وقایع کلیدی و حساس روز ایران و جهان بر مبنای آخرین روشهای تفکری، شیوه‌های مدیریت مدرن، متدهای سی و شش‌گانه تفکر متعالی، بازگشایی روش‌های تفکری: مفهوم یاب، استراتژیک، قرینه‌ای، معکوس، موازی، نشانه شناسی، تحلیلی، فرمول‌یاب و تفکر خلاق، فن آوری‌های ذهنی، برنامه ریزی مغزی و سایکوتکنولوژی، روش‌های هدف یابی.

نشریه «تفکر متعالی»

پیشینه و اهداف: نشریه تفکر متعالی، نشریه تخصصی در زمینه دانش تفکر است که هدف محوری آن توسعه فرهنگ تفکر و گسترش بینش و آموزش مهارت‌های تفکری می‌باشد. این نشریه ثمره سالها تحقیق و پژوهش می‌باشد که دیدگاهها، نظرات و دستاوردهای پژوهشی و آموزشی خود را از این طریق عرضه می‌دارد.

موضوعات: درس‌های تفکر، فکر از دیدگاه علم، فکر از دیدگاه فلسفه، فکر از دیدگاه دین و مذهب، تفکر چیست، جایگاه تفکر در زندگی و ارزش تفکر، متفکر کیست، متفکران در آئینه تاریخ، عناصر تفکر، جسم و آمادگی جسمی و تفکر، زمان‌های تفکر، سبک‌های تفکر، تفکر کاربردی، معرفی اندیشه‌ها و جریانات فکری، معرفی نظام‌های تفکری، مفاهیم آینده نگری و آینده پژوهی، بیان روش‌های حل مسئله و برخورد با چالش‌های پیش رو، روش‌های توانمندی سازی و فعال سازی کارایی‌های مغز و ذهن، بررسی و تحلیل الگوهای طبیعی با تفکر بر اساس الگوهای آفرینش، دانش مذاکره و روش‌های آن، معرفی متفکران، رهبران و مدیران برجسته، تفکر سیاسی و تحلیل‌ها، وقایع مربوط به ایران و جهان، ایران و مسائل هسته‌ای، وقایع بین الملل، آموزه‌های مدیریتی، مدیریت روزانه و فردی، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت IT، مدیریت و قانون، مدیریت تولید، آموزش و توانمند سازی سازمانی، مدیریت در بازار، مدیریت ریسک، مدیریت بحران، مدیریت تغییر و…